dimarts, 11 de juny del 2013

Valoració del bloc

Pel que fa al bloc, la veritat que m'ha costat poder-lo dur al dia ja que personalment no es una eina que hem motivi però intento que cada vegada hem vagi agradant més ja que seria interessant tenir-ne un quan sigui mestra per tal que es vegi reflectit tota la feina que es fa a l'aula i compartir-la amb altres mestres. 

El fet de plasmar va aquí totes les meves reflexions fa que la meva pràctica vagi millorant ja que són reflexions molt profundes que et fan plantejar el perquè de tot el que succeeix. Per a mi, ha estat com un petit diari en el que he pogut plasmar el que es fa a la meva escoleta. 

Un aspecte negatiu va estar la desorganització que va haver al principi ja que no es sabia a quin lloc havien d'anar les activitats, si al quadern o al bloc. La creació del cronograma, però, va fer que aquest petit embolic s'anés aclarint. 

En quant als feedbacks, trobo positiu que se'n facin dos abans de finalitzar el bloc per tal de saber si vas pel bon camí o si pel contrari, has de modificar alguna entrada o que les etiquetes no fossin correctes o, per exemple, en el meu cas que hem faltava justificar cada etiqueta. 

Per finalitzar, m'agradaria ressaltar els seminaris ja que la feina que s'ha fet en aquests l'he trobat molt adient ja que he pogut compartir les meves experiències amb els meus companys i companyes i amb la professora, la qual ens ha aportat una visió complementària que ens ha ajudat a millorar. 

El fet de què sigui per videoconferència fa que al cap d'una estona molts de nosaltres desconectem i no prestem l'atenció necessària. Penso que aquesta assignatura igual que la del pràcticum haurien de ser presencials per poder compartir, parlar i exposar com ens anem sentint durant el període de pràctiques. Se que és quasi impossible que això passi però almenys que es sàpiga el sentiment que tenim des d'aquí. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada